به فروشگاه اینترنتی گجت تاپ خوش آمدید!
هیچ محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Filters
جستجو
Close

سامسونگ از شگفتی های خود رونمایی کرد

سامسونگ در مراسم گلکسی آنپکد از جدیدترین پرچمدارهایشان رونمایی کرد : سری گلکسی S22 این خانواده مانند نسل های قبلی شامل سه عضو می شود که گلکسی s22 و s22 پلاس شباهت زیادی به یکدیگر دارند و در کنار طراحی مشابه ، بخش بزرگی از مشخصات فنی شان هم شبیه یکدیگر است . همانطور که انتظار داشتیم، سامسونگ طراحی نسخه استاندارد و پلاس جدیدترین پرچمدارهایش را تغییر نداده و همچنان با یک نمایشگر کم حاشیه و ماژول دوربین عمودی روی پنل پشتی رو به رو هستیم. با وجود طراحی آشنا ، مشخصات فنی آنها پیشرفت قابل توجهی داشته است .

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی s22 :

این گوشی دارای یک نمایشگر مسطح امولد مانند نسل قبلی که حالا اندازه اش به 6.1 اینچ میرسد. این پنل Dynamic Amoled 2X رزولیشن فول اچ دی پلاس دارد و با فناوری super smooth ، رفرش ریت 1 تا 120 هرتز را در اختیار کاربر قرار میدهد همچنین این پرچمدار سامسونگ از نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز در حالت بازی یا game mode پشتیبانی میکند. در مرکز بخش بالایی نمایشگر هم مانند نسل قبلی یک حفره قرار گرفته که دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی را میزبانی میکند.

سامسونگ برای نمایشگر این محصولش از فناوری vision Booster و همچنین تکنولوژی مبتنی بر هوش مصنوعی Eye Comfort Shield برای کنترل میزان انتشار نور آبی استفاده کرده است. زیر این نمایشگر، سنسور اثر انگشت اولتراسونیک قرار دارد . ابعاد گلکسی s22 برابر 70.6*146*7.6 میلی متر است و وزنش به 168 گرم میرسد.

نظر خود را وارد نمایید.